Subject: FW: Kandle liivakarjääri maavara kaevandamisloa taotlus
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Feb 2026 18:08:52 +0200

Tere,
edastan registreerimiseks Rein Kallasele.

Parimat,

Tiit Harjak

From: Tanel Mäger <[email-masked]>
Sent: Monday, February 9, 2026 4:54 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Kandle liivakarjääri maavara kaevandamisloa taotlus

Tere!

Kobras OÜ koostab Lääne-Virumaal Haljala vallas Kandle külas asuva Kandle
liivakarjääri maavara kaevandamisloa taotlust. Mäeeraldis piirneb lääne
suunast Võle-Vainupea-Kunda riigi kõrvalmaantee nr 17170 kaitsevööndiga.
Taotleja soovib mäeeraldise teenindusmaa osalist paiknemist riigitee nr
17170 kaitsevööndis, et ladustada sinna mäeeraldise alalt kooritav
kattekiht. Rajatav katendivall moodustab ühtlasi ohutusbarjääri karjääri
ja maantee vahele. Transpordiameti senisele praktikale tuginedes oleme
teenindumaa piiri joonestanud vähima kaugusega ca 14,5 m riigitee servast
(vt mäeeraldise plaan). Palume kooskõlastada teenindusmaa kattumise
riigitee kaitsevööndiga.

Lugupidamisega

Tanel Mäger

Geoloogia projektijuht

Diplomeeritud mäeinsener, tase 7
Kobras OÜ

Tel +372 5822 9648

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kobras.ee> www.kobras.ee

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.